אנו שומעים כל הזמן על כל מני שיטות אימון עם כל כך הרבה עצות כיצד להתאמן שבקלות אפשר לאבד את ההבנה איך צריך להתאמן. כמובן שלכל אחד יש מטרות כושר שונות, הנעים בין לשמור על כושר גופני טוב ועד לירידה גדולה במשקל, אך ללא ספק יש אימון גופני אחד שעונה על כל היסודות שאנו צריכים בכדי לחיות חיי כושר מושלמים, והוא אימון גופני של קרוספיט.

שיטת האימון קרוספיט הפכה בשנים האחרונות לשיטת האימון הגופני הפופולארית ביותר בקרב אתלטים ומתאמנים מתחילים כאחד. יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות הגדולים של ביצוע קרוספיט ורוצים לבצע אימון גופני לפי היסודות של קרוספיט. מועדוני קרוספיט קמים בכל רחבי הארץ, יש קרוספיט בצפון ויש קרוספיט בדרום, זהו האימון הגופני הכי מושלם בשבילך. הסיבה לכך היא שאימון קרוספיט פועל על בסיס של כמה יעדים שהופכים אותו לאימון הגופני הטוב ביותר.

שיטת אימון קרוספיט היא לטווח ארוך – קרוספיט היא שיטת אימון שדוגלת בקביעת יעדים לטווח ארוך והתמדה. אתה יכול להיות בכושר טוב אחרי כמה חודשים, אפילו בכושר הטוב בחיים שלך, אך אם אינך שומר על הכושר הגופני שלך לאורך זמן ומקפיד לבצע אימונים מורכבים על בסיס קבוע, עם הזמן הכושר יורד. בין אם מבצעים אימון גופני של קרוספיט במועדון קרוספיט או בין אם מבצעים אימון גופני בבית עם תרגילים של קרוספיט, האימונים המורכבים הללו בעצימות גבוהה שומרים על הגוף חזק ובכושר. אימון קרוספיט הוא לא צחוק והוא משאיר אתכם בכושר נהדר, זה לעומת שיטות אימון גופני אחרות שמאתגרות אתכם בהתחלה אך עם הזמן נעשות קלות ולא שומרות עליכם בכושר שיא. כושר צריך להיות מחויבת לכל החיים, עם מטרות וציפיות משתנות כמובן, ולבצע אימון גופני כחלק מאורך החיים היומי שלכם זה עניין הכרחי.

ביצוע קרוספיט לצד תכנית תזונה בריאה – קרוספיט היא יותר מסתם שיטת אימון, קרוספיט היא פילוסופיה. אם אינכם יודעים זאת עד עכשיו, תזונה בריאה חשובה לשמירה על כושר ולחיזוק הגוף כמו שלהתאמן קשה ולעשות אימון גופני במהלך השבוע זה חשוב. אם התזונה שלכם לא תקינה, לא תראו תוצאות. קרוספיט מטיפה על בחירת תכנית תזונה יעילה, בהתאם למטרות כמובן, אבל הרעיון הכללי זה לאכול בריא יותר ולקחת את כל מה שהגוף צריך בשביל להשתפר. בנוסף, להגביל אוכל לא בריא למינימום. אימון קרוספיט חייב לקבל תמיכה בדיאטה נכונה בכדי לקבל תוצאות.

קרוספיט בנויה על אימונים בתדירות שוטפת – שרוצים להתחזק חשוב מאוד לבצע אימון גופני בקביעות, מספר פעמים בשבוע. שאתם מבצעים קרוספיט, במיוחד במועדון קרוספיט, אתם עובדים לפי תכנית אימונים שמורכבת מאימוני קרוספיט בתדירות גבוהה. זה אומר שאתם מבצעים אימון גופני כל יום-יומיים, כאשר בכל אימון גופני אחר אתם עובדים על אזורים שונים בגוף ועל אספקטים שונים של כושר גופני. שמירה על קביעות ותדירות אימונים זאת הדרך להתקדם מבחינת כושר. לעשות אימון פעם בשבוע-שבועיים לא יביא לתוצאות, רק אימונים גופנים מספר פעמים בשבוע.

קרוספיט היא שיטת אימון גופני מאתגרת – אתגר הוא נושא שמאוד חשוב במידה ורוצים להשתפר. חייבים כל הזמן לאתגר את הגוף ולשאוף ליותר במהלך אימון גופני. אם כל יום תרוצו אותו מרחק באותה מהירות, לא תתחזקו ולא תשתפרו. מצד שני, לבצע אימון גופני שונה כל כמה ימים שמאתגר אתכם וגורם לכם להתאמץ כל פעם מחדש, זאת הדרך להשתפר באמת. הרבה אנשים מפחדים לעשות קרוספיט כי זה קשה, אך הם צריכים לרצות לעשות אימון גופני של קרוספיט דווקא בגלל שהוא קשה. אתגרו את עצמכם וכך תשפרו את הכושר הגופני.

אימון גופני בשיטת קרוספיט הוא אימון גופני מושלם בכדי להתחזק ולפתח את הכושר הגופני, כי קרוספיט לא רק פותחות לכם דלת למגוון רחב של אימונים לחיזוק הגוף, אלא, היא גם מנחילה לכם ערכי עבודה שיעזרו לכם להפוך למתאמנים טובים יותר, להשיג תוצאות טובות יותר ולשמור על התוצאות הטובות הללו לאורך זמן.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *