הקיץ מגיע די מהר וכול הגברים רוצים להיראות גדולים ובעלי גוף שרירי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא דרך אימוני קרוספיט.

קרוספיט היא שיטת אימון פונקציונאלי אשר לוקחת אלמנטים שונים גם מתחום הספורט המקצועי וגם מתחום מפתחי השרירים. כיום המון ספורטאים ושרירנים מקצועיים מבצעים אימוני קרוספיט לחיזוק יכולת ולבניית מסת שריר. קרוספיט היא הדרך הטובה ביותר שלך להתאמן ולשפר את היכולות של הגוף כמו ספורטאי מקצועי ובו זמנית לקבל גוף של שרירן.

CROSSFIT – הדרך היעילה ביותר לפיתוח הגוף

קרוספיט כבר ידועה בתור שיטת האימון הטובה ביותר לפיתוח נכון של הגוף. מה שיפה ברישום למועדון קרוספיט היא שבעצם אתם מקבלים מאמן מוסמך אישי שמסייע לכם לבנות תכנית אימונים מסודרת ומקיפה ומסייע לכם לשמור עליה, הן מבחינת הביצוע הנכון והן מבחינת התזונה. אם אתה מתאמן כמו ספורטאי, אתה תקבל גוף של ספורטאי.

הנחיות לביצוע אימוני קרוספיט

חשוב לדעת כמה הנחיות בסיס לפני שמתחילים לעשות אימוני קרוספיט. בניית תכנית ועמידה בהנחיות אלו יעזרו לכם לנצל בצורה הטובה ביותר את האימונים של קרוספיט, להימנע מפציעות ולהשיג גוף שרירי בצורה הכי טובה:

  1. להעמיס בהדרגה את הקושי

כולם רוצים להגיע לתוצאות כמה שיותר מהר אך אין דרכי קיצור. אם אתה רוצה להתאמן כמו ספורטאי אבל לגדול כמו שרירן, אתה צריך להעמיס בהדרגה את הקושי. כל אימון קרוספיט להוסיף עוד דחיפה, משיכה, חזרה, משקל, ביצוע או וריאציה. זה אומר שלאט ובטוח משתפרים ומתקדמים, גם אם זה לוקח יותר זמן. אימוני קרוספיט מתבססים על כך שבכל אימון אתם דוחפים את עצמכם טיפה יותר וזה מה שמייצר תוצאות.

באופן אידיאלי, עדיף לבצע אימוני קרוספיט עם מאמן קרוספיט מוסמך, כך המאמן קרוספיט יכול לדחוף אותך ולסייע לך להתאים את דרישות התרגיל בכדי שתבצע שיפור. תכנית קרוספיט נכונה היא תכנית אימונים אשר פועלת לשפר לך את הניידות, את כוח ואת יכולת הגוף בכל אימון קרוספיט מחדש.  אם תסתכל על חלק מהספורטאים הטובים ביותר בעולם (אצנים, מתעמלים, מתאבקים, כדורגלנים וכו') הם בשיא יכולתם בגלל שבתחילת דרכם עבדו על היסודות והשתפרו בהדרגה עד ליכולת שלהם היום. אתה חייב לבנות את הבסיס ולחזק את היסודות לפני שאתה חושב על התקדמות לתרגילים הגדולים וה"סקסיים" שכולם רוצים לעשות.

  1. תכנית אימונים היא יותר מאשר רק משקל וחזרות

תכנית האימונים הטובה ביותר היא זו שאתה נהנה בה, יכול לשמור עליה באופן עקבי והיא תכנית אימונים ששומרת אותך בריא. עם זאת, אם אתה מסתכל על רוב האנשים אשר מתאמנים לבד בכל אימון בחדר כושר, אתה רואה שהם מסתכלים רק על חזרות ומשקל. ספורטאים מקצועיים עושים מגוון של תרגילים שונים ומורכבים, כמו התרגילים שמבצעים במהלך אימוני קרוספיט, וזה לא רק כמה משקל דחפתי וכמה חזרות עשיתי, הגישה שונה. קרוספיט עובדת על כל אזורי הגוף בתרגילים מקבילים, קרוספיט עובדת על יציבות הגוף, קרוספיט מחזקת ליבה לבסיס טוב יותר ומחזקת עוד אספקטים רבים.

  1. קודם עוצמה ואז נפח

כאשר עובדים על לבנות גוף של שרירן עם יכולות של ספורטאי יש קודם לעבוד על יכולת הגוף ואז על מסת השריר. כלומר, צריך לזכור לדבוק בעוצמה גבוהה יותר בתחילת האימון קרוספיט שלך כאשר אתה טרי על מנת לדחוף את הגוף לקצה היכולת שלך ואז לעבוד על בניית שרירים גדולים יותר.

אימוני קרוספיט הם הדרך הטובה ביותר לפתח גוף חזק עם מראה שרירי. כאשר אתה מתאמן בשיטת האימון קרוספיט אתה בונה לך בסיס חזק דרך עבודה בהדרגה, מבצע תכנית אימונים מקיפה ומעניינת ועובד על יכולת הגוף לצד פיתוח מראה שרירי. 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *