בשנים האחרונות, רמת המודעות לספורט ולתזונה נכונה צברה תעופה בחיי היומיום של רובנו. תוכנית אימוני קרוספיט שפותחה, מהווה סוג אימון כושר שיביא אותנו לירידה במשקל, תוך כדי חיטוב הגוף. אימון קרוספיט מהווה אימון פונקציונאלי שמשיג תוצאות אפקטיביות ומהירות יותר מאשר אימון בחדר כושר.

איך בוחרים היכן לבצע תוכנית אימוני קרוספיט?

במידה והחלטתם להירשם אל תוכנית אימוני קרוספיט, כדאי לבדוק היכן נמצא מועדון קרוספיט מיומן ומנוסה שיכול להציע אימון קרוספיט טוב ושיש לו כבר מתאמנים והוא בעל מידע בתחום, כמו קרוספיט קריות למשל. החשיבות בבחירת מועדון קרוספיט היא אדירה, שכן מדובר באימונים הכוללים הרמת משקולות, הנפות וזריקות, ג'ימנסטיקה (למידה כיצד לשלוט בגוף) ואתלטיקה קלה, ולא כל מקום המציע אימוני קרוספיט יידע להעביר את האימון בצורה הבטוחה והנכונה ביותר. כדאי גם לוודא שמועדון הקרוספיט מאושר ומוכר על ידי איגוד הספורטאים בישראל.

תוכנית אימוני קרוספיט – למי בדיוק זה מתאים?

אימון קרוספיט מתאים לקהל רחב של מתאמנים, החל מילדים ועד לנשים וגברים בכל הגילאים. ניתן להתאים תוכנית אימוני קרוספיט גם לנשים בהריון, כך שיוכלו לשמור על כושר גופני גם במהלך ההריון, אך כמובן מבלי לגרום שום נזק

לרוב אנשים נוטים לפנות לחדרי הכושר השונים במטרה לבצע אימון כוח, בעיקר בגלל שזה מה שהם מכירים, אך לפעמים הבחירה הזו עלולה להיות טעות. בדרך כלל בחדרי הכושר השונים, יש מספר גדול של מתאמנים אך מעט מאוד מאמנים, מה שעלול לגרום ל"נפילה בין הכיסאות" של מתאמנים, ומכך אי-השגת תוצאות מהאימונים עצמם, מה גם שבסופו של דבר זה גם מביא לבזבוז הכסף שלכם. תוכנית אימוני קרוספיט מועברת על ידי מספר מאמנים בקבוצה של מספר מתאמנים. ישנם אנשים שזקוקים לאימון ביחד עם עוד אנשים, ולכן מי שיבחר להתחיל תוכנית אימוני קרוספיט יוכל ליהנות מאווירה תחרותית ומעודדת, מה שללא ספק  מאוד עוזר ותורם לצבירת כוח רצון להתקדם ולהשיג תוצאות מהאימון

על מה יש לשים דגש בבחירת תוכנית אימוני קרוספיט?

אימון קרוספיט הוא אימון שמתאים בעיקר לאנשים שמחפשים לראות תוצאות בזמן קצר ולבנות סיבולת גופנית גבוהה, אך

אסור לשכוח שבכל תוכנית אימוני קרוספיט אותה תבחרו לבצע, חייב לשלב תזונה נכונה. השגת התוצאות תתקיים רק אם תשלבו בין השניים. כדאי לשים דגש על אכילה של מאכלים העשירים בחלבון ומועטים בפחמימות. גם לאכילת ירקות יש חשיבות גדולה ולכן חשוב לא לשכוח לצרוך גם מהם. במידה וחוויתם בעיות גופניות בעבר או גם בהווה, חשוב ליידע את המאמנים על כך, כדי שיוכלו להתאים את דרגת האימון הנכונה עבורכם.

השגת תוצאות של גוף חטוב ובריא יותר, תתבצע עם ביצוע תוכנית אימוני קרוספיט ברמה הטובה לכם. במידה ואתם מרגישים עומס יתר על הגוף כתוצאה מהתוכנית, פנו למאמן ובקשו ממנו לבדוק האם כדאי אולי להוריד מעט מהעומס. בסופו של דבר תוכנית אימוני קרוספיט שתבוצע נכון תביא לשיפור ניכר בזמן קצר ביציבה שלכם, בגמישות, בסיבולת לב הריאה ובשיווי המשקל. תוכנית אימוני קרוספיט מביאה לתוצאות לא רק חיצוניות, אלא גם לתוצאות פנימיות, שכן מלבד שינוי במראה החיצוני, תרגישו גם שיפור בביטחון העצמי שלכם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *