המחשבות שעוברות בראש לכל מתאמן , בשיטת האימון קרוספיט ובכלל, הם רבות והרבה פעמים מבלבלות. בין אם מתאמן קרוספיט מחפש להרזות, להתחזק או להשיג מראה שרירי יותר, עוברים לכם המון מחשבות שיכולות לפגוע בהתקדמות שלכם. כדאי שתדעו שצריך המון כוח מנטלי בכדי להתמודד עם תכנית אימונים של קרוספיט ולשמר את העבודה הקשה לאורך זמן. חשוב שכל מתאמן של שיטת האימון קרוספיט ייקח לתשומת ליבו כמה נקודות למחשבה לשיטת האימון קרוספיט.

חשוב להתמקד בעשייה ופחות במחשבות – בסופו של דבר, תמיד CROSSFIT משיגה תוצאות למתאמן, אבל, רק אם עשית את העבודה. לחשוב ולתכנן כל הזמן "מה יש לעשות?", "האם אני עושה טוב?", "למה אני לא רואה תוצאות?", רק יהרסו לכם את החוזק המנטאלי שלכם. חשוב להתמקד בעבודה עצמה, בתזונה היומית ובהתמדה של העבודה. שאתם מגיעים למועדון קרוספיט בונים לכם תכנית אימונים מפורטת שעל פיה אתם צריכים לעבוד. מסגרת כזאת זה מצוין כי זה נותן לכם בסיס להתרכז בו ולא לחשוב יותר מדי ולפקפק בעצמכם. התמקדו בעבודה ועשו אותה טוב והתוצאות יגיעו. אם תתנו למחשבות להשתלט עליכם אתם תוותרו, וזה חבל.

אי אפשר להחזיר את הזמן אחורה אז נצלו את המקסימום – בתכנית אימונים זמן הוא משאב שברגע שניצלנו אותו אי אפשר לקבל אותו בחזרה. באימונים מושג הזמן הוא מאוד חמקמק. מעבר לכך שהזמן הוא מספר שרירותי הנובע מסיבוב כדור הארץ, הוא גם דבר מאוד מוגבל שאנו צריכים לנצל אותו גם להתאמן. כולנו אנשים עסוקים שצריכים לחלק את הזמן בין עבודה, מנוחה משפחה אבל חשוב שכאשר אנו מקצים זמן להתאמן שננצל את המקסימום שאנו יכולים לתת עבודה. קרוספיט היא שיטת אימון שעובדת בעצימות גבוהה בכדי להשיג מקסימום תוצאות במינימום זמן, מתוך המחשבה שאין הרבה זמן וצריך לנצלו עד תום. חשוב לנצל כל דקה באימון ולתת את הכול, זכרו אין לכם את כל הזמן שבעולם ואתם לא יכולים לחזור ולעשות אימון מחדש.

חשוב לעשות תכנית אימונים אבל לא לנתח אותה ללא הפסקה – בעוד שחשוב שיהיה לכם תכנית אימונים והיא בעלת החשיבות העליונה במסע שלכם להשגת המטרות, היא יכולה להיות גם המכשול המסוכן ביותר להתמדה שלכם. רוב הזמן אנשים לא יכולים להתחייב לתכנית אימונים מכיוון שהם כל הזמן חושבים ומנתחים מה עוד הולך להגיע ועוד כמה עבודה צפויה. מה שהם צריכים לעשות זה להתמקד בתכנית האימונים ולא לנתח אותה מעבר למה שהם צריכים לעשות בשבוע הקרוב. חשוב ללכת לפי צעדים קטנים ולא לחשוב על התמונה הגדולה.

צריך ללמוד ללכת לפני שרצים – אתם תרוויחו הרבה יותר מלפעול על תכנית בסיסית של קרוספיט היום במקום לא להתאמן ולחשוב על כך ששיטת האימון קרוספיט היא רק לאתלטים עם ניסיון. ברור שלא תצליחו הרבה מהתרגילים ישר איך שתתחילו להתאמן אבל כן צריך להתחיל ממשהו. התחילו עם בסיס ותחזקו את הגוף ואז תוכלו להתקדם לדברים יותר מורכבים באימון קרוספיט. החשיבות היא שאתם צריכים להתחיל ממשהו. כמו שמלמדים בבתי הספר לקרוא מילים פשוטות לפני שמתחילים לקרוא ספר, כך גם בכל שיטת אימון כמו קרוספיט. עם פעולה טובה מגיע הניסיון, ועם ניסיון מגיעות התוצאות ויכולת לעשות יותר.

הבנה של הנקודות למחשבה הללו ועשיית חשבון נפש עם עצמכם במהלך תכנית האימונים שלכם רק יעזרו לכם לחזק את הכוח המנטאלי. חשוב שתתרכזו בעבודה על האימונים, תנצלו את המקסימום מהזמן שלכם ותדאגו לעבוד נכון באימונים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *